bedragen x € 1 miljoen | ||||||||||||||
realisatie | begroting | |||||||||||||
kostensoort | lasten 2021 | baten 2021 | lasten 2022 | baten 2022 | lasten 2023 | baten 2023 | lasten 2024 | baten 2024 | lasten 2025 | baten 2025 | lasten 2026 | baten 2026 | lasten 2027 | baten 2027 |
personeel | 0,4 | 0,3 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |||||||||
inhuur | 0,7 | 0,3 | ||||||||||||
inkoop | 0,5 | 0,4 | 1,8 | 2,8 | 0,8 | |||||||||
inkoop | 0,5 | |||||||||||||
subsidieontvangst | 0,1 | |||||||||||||
overig | 0,2 | 0,0 | ||||||||||||
bestemde reserve | 1,4 | 0,8 | 1,7 | 2,9 | 0,8 | |||||||||
bestemde reserve | 0,5 | |||||||||||||
totaal | 1,6 | 1,6 | 1,0 | 1,0 | 1,7 | 1,7 | 3,4 | 3,4 | 0,8 | 0,8 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 |
Dit project wordt per 31-12-2023 beëindigd. |
---|
Het wordt steeds drukker op de wegen in en om Almere. We willen daarom de A27 verbreden zodat de doorstroming van het verkeer beter is. We willen dit doen op het deel tussen Eemnes en afslag Almere-Haven (N305). De regio’s Flevoland, ’t Gooi en Utrecht zijn dan beter te bereiken. |